23 april 2010

invalid

Jag har ju besvärats av nån slags värk i höftregionen under i stort sett hela april månad. Jag har rådfrågat en läkare i förbifarten och han trodde det var en muskel (jag fick den latinska benämningen men den har jag glömt) som är sträckt. "Det går över om några veckor", fick jag veta.

Jag har nog börjat bli lite bättre men igår tränade jag på spinningcykeln. Det var ett tag sen, har mest sprungit när jag fått tillfälle till motion. Det är ju trots allt bäst att få vara ute i naturen. Det var visst ingen hit att stå sådär böjd som man gör när man cyklar, för nu är jag värre. Gå och springa funkar ju och har alltid gjort, det är böjda lägen som blir jobbiga. Tyvärr är dessa moment fler än vad man kan tro. Så nu ser man ut som nån slags halt insekt, känns väldigt kul. Idag ska barnen hämtas tidigare och vi ska till Torbjörn på Swedbank. Vi får väl se om han fortfarande tycker att krymplingen framför sig ska ha lite tillskott på lånet för sina renoveringar...

(jaja, det blir såklart inga problem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar