11 mars 2010

Lilla Dominatrixen

Signe är en ganska bestämd ung dam, hon har många idéer och vill gärna genomföra dem. Hon gillar inte att bli hindrad i sin framfart.

För ett par veckor sedan (?) hade hon blivit oense med en fröken som sagt till henne av någon anledning. Denna fröken hade svarat "Här är det jag som bestämmer". Signe kontrar genast "Nej, det är jag som bestämmer!"

Hon älskar att leka och kan hålla på med en rollek i evigheter. Tydligen hade det vid något tillfälle varit någon kontrovers då hon hade bestämt att en liten gosse skulle ha en viss klänning på sig. "Jo, nu tar du den klänningen!" hade hon tryckt på.

Hahaha. Problemet är att jag inte har tid att tillbringa hela eftermiddagen och kvällen med att leka med henne, jag måste tyvärr gör sådana värdsliga saker som att laga mat, diska m.m. Jag får lägga in en extra växel och bjuda hem folk ännu mer. Men det är itne säkert att det bara är det som hjälper - hon vill nog helt enkelt att jag ska leka med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar