20 januari 2010

bilder






Renoveringen av nedervåningen blev äntligen färdig i senare delen av november 2009. Sovrummet ser ut såhär. Det saknas tavlor ovanför skinnfåtöljerna men det kommer...






Snowracer på tomten. Egen backe är praktiskt. Mindre praktiskt att klippa gräs där på sommaren, men det får man ta.









And off we go... Jag övervakar i min sumobrottarvinterjacka som väger typ fem kilo men som man aldrig fryser i.











Julafton, kidsen prövar de nya munderingarna...











































































1 kommentar:

  1. Svarat på din kalas fråga. Dottern fyller tre år. Jag ska baka en våningstårta till henne i rosa, cupcakes med rosa frosting. Jag har köpt disney prinsess sugrör, papperstallrikar, konfetti och en Pinata med disney prinsess motiv. Den fyller vi med disneyprinsess påsar med godis och varje barn får en plastring med prinsessor på :-) Sen blir det bara fri lek. Treåringar är för små för att ha ngt styrt tänker jag.

    SvaraRadera