18 januari 2010

scenskräck

Jag har blivit uppringd och tillfrågad att vara med i ett debattprogram. Lokal-TV visserligen, tur är väl det, men jag får ändå svaga känningar av obehag och önskar jag tackat nej. Jag var tveksam i början men blev övertalad. Jag är social och inte rädd att tala offentligt, men det känns ändå osäkert att inte veta exakt hur det går. Även om det är lokal-TV kommer ju folk att titta. Ingen bästa sändningstid, men i alla fall. Jag har ingen större erfarenhet av TV, tänk om jag stakar mig... :-D Det går säkert bättre än vad känner nu, men nu är det inget vidare lustfyllt för en kontrollmänniska som jag.

Tröstar mig med att se fram emot denna till sommaren (till Signe då alltså)... Har inte beställt men lär nog göra det. :-)

http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=3475

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar