11 juni 2010

Mary Kay-kväll II

Jag nämnde ju att vi hade Mary Kay-kväll igår. Det var första gången för min del, har hört gott om produkterna innan men aldrig prövat själv.

På eftermiddagen fick jag ett till återbud så jag började bli riktigt orolig och undra om de två gäster som var kvar inte skulle dyka upp av någon anledning. Det är ju lite känsligt när gästerna inte är så många. De är skillnad på barnklädespartyn då man kan rafsa ihop en större hög folk och då gör det inte så mycket att fem inte kommer. Men men, mina två gäster kom, min nätvän Annki med moder. Roligt att träffa henne i verkligheten. Bara det gjorde ju att kvällen var lyckad. Dessutom hade hon med sig sin son, så Simon (och även Signe) fick trevligt sällskap. De höll igång hela kvällen, först med film och popcorn och sen lekte de för glatta livet. På så sätt kunde vi vuxna ostört botanisera bland ljuvliga produkter som Emma visade oss. Hon var så professionell, som jag misstänkte passar hon utmärkt som hudvårdskonsulent och försäljare. Vacker som en dag var hon också i sin dräkt och sitt gyllene hårsvall. :-)

Som sagt, produkterna verkar hålla utomordentlig klass. Var för ovanlighetens skull len som en bebis om mina torra händer. Köpte ett set såklart, men för ansiktet. Det var länge sedan jag investerade i bra hudvårdsprodukter. Innan barnen kom handlade jag ju på Hudoteket, men nu köper jag oftast nån dagkräm i affären, valfri sort. Nu ger jag detta en chans.

1 kommentar:

  1. Du kommer älskar produkterna och bara vilja ha fler.... Miracle setet köpte du ju... och microdernabrasion som är min absoluta favorit.!!! Lycka till! Ses snart!
    Kram kram

    SvaraRadera