23 juni 2010

sista dagen

Idag är det

- sista dagen innan semestern, kommer att vara ledig till 2/8. Att tiden gick så fort ändå. Nu ska jag bara knappa in uppgifter på Outlook och ställa telefonen. Allt är färdigt

- sista dagen för Signe på småbarnsavdelningen Tallen. Får hämta hem hennes grejer, för efter ledigheten börjar hon på Eken. Det ser jag fram emot.

- sista dagen för Simon som förskolebarn. Nu packar han ihop och börjar i förskoleklass på N-skolan i höst. Skola och FRITIDS. Undrar om han kommer att minnas den här dagen när han är 25? Han har nog inte greppat det på riktigt.

Så, imorgon bär det av till Dalarna för midsommarfirande. Vi får väl se när jag kan lägga in en rapport.

3 kommentarer:

  1. Vill bara önska er en trevlig midsommar!!!
    Själv jobbar jag =) men är ledig själva midsommarafton men börjar kl 7 på midsommardagen så det blir en lugn men trevlig kväll hemma hos min bror =)

    Vi måste ta och ses i sommar, får planera in nått, jag går på semester till nästa helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. hihi ja han ville ut lite tidigare.. :p

    Okej, hur länge bökade han med amningen?

    SvaraRadera
  3. Oh underbart att vi är fler som mumsar deg. :D

    SvaraRadera